ДЕСЕМИНАЦИЈА НА ЕТВИНИНГ ПРОЕКТОТ „МАТЕМАТИКА ПРЕКУ ИГРА“ (MATH WITH GAMIFICATION)

ОПШТО ЗА ПРОЕКТОТ

Проектот  се реализираше со ученици на возраст од 12 – 15 години во рамките на предметот математика. Учениците од VIIa одделение  ги совладуваа наставните цели по математика со метод на гејмификација (игри подготвени со помош на web2 алатки, логички  игри  и активности за игри на отворено). Целта на  проектот беше да им го олесниме учењето на математиката на учениците со користење на гејмификација на часовите по математика, да ја зголемиме нивната мотивација, позитивно да влијаеме на нивните ставови и да им овозможиме да учат забавувајќи се. Гамификацијата им помога на учениците да развијат математички концепти, врски, операции и вештини за решавање проблеми. Покрај тоа, гејмификацијата ќе ги заинтересира учениците за математика. На овој начин, целта е нашите ученици да бидат успешни по предметот математика и да ја интегрираат математиката во нивните секојдневни ситуации.

ЦЕЛИ

– Да се поддржи учењето на учениците и креативното користење на web2 алатките.

– Да се зголеми мотивацијата и учеството на учениците на часот со метод на гејмификација.

-Да се подобрат математичките вештини на учениците, компетенциите како што се решавање проблеми, логично размислување и креативност.

– Да им се овозможи на учениците да имаат корист од механиката на игри како што се соработка, повратни информации и награди на часовите по математика.

– Да се зголеми академското достигнување на учениците.

– Да им се овозможи на наставниците да ги зголемат своите вештини за активирање на гејмифицирани средини за учење.

-Да им се овозможи на наставниците активно да го користат методот на гејмификација на часовите по математика

ПРОЦЕС НА РАБОТА

 Проектот се реализираше како петмесечен проект помеѓу февруари и јуни. Состаноци на наставници и ученици се одржуваа редовно секој месец во текот на проектот. Сите партнери во проектот добија еднакви задачи. Распределбата на задачите и временската рамка ќе бидат беа јасно наведени во проектниот план. Во текот на целиот процес се користеат Twinmail, онлајн состаноци, чет и алатки за комуникација преку е-пошта. Учениците изведуваат математички активности со мешани училишни тимови. Тие беа охрабрени да користат Web 2 алатки. Беа спроведени пред-тест и пост-тест на учениците, наставниците и родителите за да го оценат проектот.

Првишно учениците изработија лого за проектот. Понатаму тековно ги изведиваа месечните средби и активности. 

Дел од работата на проектот преку слики.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *